آویگدور لیبرمن در جدیدترین گزافه‌گویی‌های خود خواستار جدی گرفته شدن تهدیدات تل‌آویو از سوی تهران شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به ایران و گروه‌های حامی آن، تهدید کرد محک زدن قدرت ارتش این رژیم، کاری اشتباه است.

بر این اساس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس، ایران را تهدید کرد هشدارهای این رژیم را جدی بگیرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» لیبرمن طی بازدید از مناطق مرزی نوار غزه، مدعی شد ایران و گروه‌های حامی‌اش در منطقه باید درباره کاری که انجام می‌دهند، تجدید نظر کنند زیرا محک زدن قدرت ارتش رژیم صهیونیستی ارزش آن را ندارد.

وی مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی می‌تواند هر مقداری که نیاز باشد از خود دفاع کند و در چند جبهه بجنگد. آنها نباید ارتش ما را محک بزنند. ما برای هر سناریویی آماده هستیم و باید بگویم که تاکنون چنین آمادگی را به یاد نداشتم.

انتهای پیام/

تهدید دوباره ایران از سوی وزیر جنگ اسراییل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
اگر زرنگی و جرات داری بیا توی میدان تا بدانی که ایران تو را به سلابه می کشد یا نه... نوکر آمریکا ما تو را غددی هم حساب نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
آره مثل گنبد آهنین که میگفت امنیت داریم با یک موشک فجر 5 ایرانی به هر سوراخی پناه میبردند آنوقت با موشک های ایرانی به کدام سوراخ پناه ببرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
این رژیم صهیونیستی از رژیم پلید آل سعود سست عنصر تر و ترسو تر است . کافی است یک موشک بخورد وسط تلاویو ، آنوقت همه تروریستهای صهیونیست به اروپای شرقی کشورهای اصلی اشان فرار می کنند .
Qatar
سعید
۲۱:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
اسراییل اگر واقعاً اینده نگر بود هیچ وقت بر ضد بشار اسد( که سالها گلوله ای از بلندی های جولان به اسراییل شلیک نشده بود ) اقدام نمی کرد....پس امروز که بعد از سالها اقدام علیه سوریه دست به تحدید می زند یعنی دکترین استراتژی ان اشتباه کرده و این یعنی توهم و شکست در تمام عرصه ها نظامی و راهبردی اسراییل
آخرین اخبار