وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت هر گونه تیراندازی به سوی نظامیان اسرائیلی باعث فعال شدن سیاست ترور مقامات و عناصر حماس خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، "یسرائیل کاتس" وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با تهدید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد هر گونه تیراندازی به سوی نظامیان اسرائیلی باعث فعال شدن سیاست ترور مقامات و عناصر این جنبش خواهد شد.

بر این اساس، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی پیش از برگزاری «تظاهرات بازگشت» که امروز (جمعه) نزدیک حصار امنیتی در نوار غزه برگزار می شود، جنبش حماس را تهدید کرد و گفت «هر گونه تیراندازی به سوی فرماندهان ارتش اسرائیل با هدف آزار توسط هر گروهی در غزه، فورا باعث فعال شدن سیاست هدف قرار دادن فرماندهان حماس و ترور عناصر این جنبش خواهد شد».

انتهای پیام/

تهدید وزیر اطلاعات اسراییل علیه مقامات حماس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
سازمان ملل هم از خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
مورد توجه سازمان ملل ، انگلیسی ها یک مشت صهیونیست تروریست را در سرزمین های اشغالی فلسطین مستقر کرده اند و حکاک تروریست آمریکا هم از این ها حمایت می کنند . باید به این قبیل اعترافات حکام رژیم جعلی صهیونیستی توجه شده و در مجمع عمومی سازمان ملل رای به محکومیت این رژیم داده شود .
آخرین اخبار