نماینده ولی ‌فقیه در استان سمنان گفت : بدعهدی آمریکا از ابتدا برای مردم روشن و واضح بود و امروز تمام جهان این شیطان بزرگ را شناختند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی ‌فقیه در استان با بیان اینکه بودن یا نبودن آمریکا در برجام هیچ نفعی برای ایران ندارد گفت : ترامپ در اظهاراتی اعلام کرده است که می‌خواهد از برجام خارج شود و فکر می‌کند با خروج آمریکا از برجام ضربه سنگینی را به ایران می‌زند.

شاهچراغی در ادامه افزود : بدعهدی آمریکا از ابتدا برای مردم روشن و واضح بود و رئیس‌جمهور آمریکا یک جنایت‌کار بزرگ است آمریکا سال‌های زیادی به مردم سوریه با رعب و وحشت جنایت کرده و مسلمان کشی به راه انداخته است. حضور نیروهای مدافع حرم و رزمندگان اسلام در سوریه واجب است و ایرانیان برای حفاظت از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی خود به جنگ با داعش رفتند و تومار آنان را به ‌سرعت درهم پیچیدند.

اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راه‌حل مشکلات اقتصادی ایران است

نماینده ولی ‌فقیه در استان تصریح کرد : تحقق شعار سال و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در فعالیت‌های مختلف کشور نقش مؤثری را در این بخش ایفا می‌کندو اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راه‌حل مشکلات اقتصادی ایران است.
وی با بیان اینکه حفظ اتحاد و همدلی مردم ایران در مقابل دشمنان مورد تاکید است اضافه کرد : اتحاد رمز پیروزی مسلمانان در تمام صحنه‌های نبرد با دشمنان در سطوح مختلف است.

شاهچراغی هم چنین بارش باران ، برف و تگرگ در برخی نواحی استان سمنان را زمینه طراوت و شادابی معرفی کرد و گفت : در برخی مناطق نیز بسیاری از باغات استان دچار خسارت‌هایی ناشی از سرمازدگی شدند و مسئولان جهاد کشاورزی به ‌سرعت نسبت به جبران این خسارت‌ها اقدام کنند تا معیشت کشاورزان در این ایام دچار مشکل نشود.

انتهای پیام / گ

اتحاد رمز پیروزی مسلمانان در تمام صحنه‌های نبرد با دشمنان در سطوح مختلف است

برچسب ها: نمازجمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار