نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه کار نیروی مسلح عاشقانه و برای خدا است گفت : خدمات ارتش خدماتی صادقانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار فرماندهان و  جمعی از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان سمنان با تبریک اعیاد شعبانیه و رجب گفت : ارتش در جمهوری اسلامی ایران خوش نام و پیشتاز در دفاع از ولایت و امامت و در خدمت نظام اسلامی و رهبری است , خدمت در ارتش ،  مدال عشق به رهبری است و کار نیروی مسلح عاشقانه و برای خدا است.

وی با بیان اینکه خدمات ارتش خدماتی صادقانه است افزود : چیزی بهتر از خدمت نیست و ملت فهیم ایران شما را به خاطر خدمات عاشقانه و خالصانه تان دوست دارند. ارتش در همه ی صحنه های دفاعی حضوری ارزشمند دارد و این حضور قوت قلبی برای مردم عزیز است.

وی در پایان با نام بردن از اسوه هایی مثل شهید بابایی که در اخلاق و رفتار نمونه است تصریح کرد : هرچیزی در این عالم آسیبی دارد و انسان گرفتار آفت هایی می شود و زبان انسان دارای 30 آفت است و هر انسانی که می خواهد سالم باشد باید زبانش را حفظ کند  و به شما ارتشی های عزیز توصیه می کنم با زبانتان مردم را هدایت و ارشاد نکنید بلکه با عمل است که مردم از شما تاثیر می پذیرند زیرا مردم عمل شما را می بینند.

انتهای پیام / گ

ارتش در خدمت نظام اسلامی و رهبری است

 

برچسب ها: ارتش ، سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.