نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : نیروی انتظامی با اجرای برنامه‌های مختلف در تحقق شعار سال۹۷ نقشی اساسی بر عهده دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش محوری در تحقق شعار سال دارد گفت : ایجاد امنیت اقتصادی از دیگر سرفصل‌های وظایف ناجا به شمار می‌رود و مسئولان در این بخش باید با اهتمام بیشتری عمل کنند.

وی افزود: برای مثال نیروی انتظامی می‌تواند با مقابله در برابر قاچاق کالا و ارز، حمایت از کالای داخلی را به منصه ظهور برساند که البته این امر با جدیدت در دستور کار نیروهای مخلص و ولایی انتظامی کشور و البته استان سمنان قرار دارد.

نیروی انتظامی همواره مورداطمینان مردم بوده است

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره مورد اطمینان مردم بوده است تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم بهترین خدمت‌ها است و این مسئله از سوی مردم نیز توقع می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی همچنین ناجا را نیرویی ولایی و فرمان‌بردار از ولی‌فقیه دانست و تأکید کرد: نیروی انتظامی ایران اسلامی بااقتدار و صلابت همواره در خدمت مردم بوده و افتخار خدمت‌رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.