نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت : خدمت به زائران حرم رضوی و فعالیت برای امامان یک خدمت عاشقانه و خالصانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در نشستی با سرپرست دفتر استانی آستان قدس رضوی در سمنان و جمعی از اعضای دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه خدمت به زائران حرم رضوی و فعالیت برای امامان یک خدمت عاشقانه و خالصانه است گفت : فردی که وارد این عرصه شده قطعاً عاشق اهل‌بیت (ع) است چرا که این امور چیزی جز عاشقی نیست.

وی با بیان اینکه استان سمنان در مسیر زائران حرم رضوی قرار دارد افزود : ضرورت دارد تا این استان در زمینه خدمت‌رسانی به زائران امام هشتم بیشتر تلاش کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد : خدمت به امام رضا (ع) یک مدال افتخار است.

علیرضا خسروی سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان نیز در این دیدار گفت : دفتر آستان قدس رضوی در مشهد مقدس فعالیت‌های متعددی را انجام می‌دهد که با تأسیس دفاتر استان آستان قدس برشی از این خدمات و فعالیت‌ها نیز در استان‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از فعالیت‌های دفتر استان قدس رضوی در راستای کمک به زائران حرم رضوی است افزود: شناسایی و کمک به افرادی که توانایی رفتن به زیارت امام هشتم را ندارند، ایاب و ذهاب زائران، رفع مشکلات مالی و سکونت زائران حرم رضوی برخی از فعالیت‌های دفتر استان قدس رضوی است.

انتهای پیام / ه

خدمت به امام رضا (ع) یک مدال افتخار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.