امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه امنیت کشور را مدیون سپاه هستیم، گفت: امروز نقش پاسداری و سپاه و این ارگان زیبا به خوبی نمایان است.

امنیت کشور را مدیون سپاه هستیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت السلام احمد راهداری  امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ولادت با سعادت ابا عبدالله حسین (ع) که در سوم شعبان رخ داد به همه هموطنان تبریک عرض میکنیم.

وی ادامه داد: به صورت کلی وقتی نگاه میکنیم انبیا امده اند تا عزت انسانی حفظ شود اگر مسیحیت بگوید حضرت عیسی فقط مخصوص مسیحیت افریده شده بی شک اشتباه کرده اند و اگر یهودی بگوید حضرت موسی فقط مختص دین یهود افریده شده اشتباه بزرگی کرده اند و اگر مسلمانان چه شیع و سنی بگویند پیامبر فقط برای مسلمانان افریده شده اشتباه بزرگی رخ داده؛ و همگان بدانند که پیامبران برای انسانیت افریده شده اند.

راهداری بیان کرد: امام حسین (ع) از نسل پیامبری امد و نهضت عاشورا به همه فهماند که همه فلسفه عاشورا اوج عزت و آزادگی و بشر است.

وی افزود: امروز به عنوان روز پاسدار توسط امام امت نامگذاری شده که هم اول انقلاب نقش سپاه خیلی مهم بود و هم امروز نقش پاسداری و سپاه و این ارگان زیبا به خوبی نمایان است.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: امنیت کشور را مدیون این ارگان مهم هستیم و این عزیزان سبز پوش تمام تلاش خود را برای پیشرفت این کشور انجام میدهند و به تعبیر زیبای امام که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

راهداری افزود: همچنین ولادت با سعادت حضرت ابولفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) را به تمام مسلمین تبریک و تهنیت عرض کردند و راه عشق به برادر را باید از حضرت عباس آموخت.

راهداری در زمینه استفاده از کالا‌های داخلی ادامه داد: همه مردم و مسئولین و تولید کنندگان تلاش کنند تا رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم تا انشالله به پیشرفت کشورمان کمک کنیم مردم کالای ایرانی بخرند مسئولین حمایت خود را ازتولید کنندگان بیشتر کنند و تولید کننده هم تلاش خود را در کیفیت جنس خود بیشتر کند.

راهداری افزود: در زمینه حمله‌ای که امریکا و انگلیس و فرانسه به سوریه داشتند، شورای امنیت هیچ اجازه‌ای برای این حمله نداده بودند و سازمان ملل هم هیچگونه بیانیه‌ای در مورد ساخت سلاح شیمیایی نداده بود، بلکه این سه کشور برای خاموش کردن افکار جهانی که بر علیه این سه کشور بود خاموش کنند.

انتهای پیام/ع

سپاه پاسداران در هر مصیبتی سپر بلای کشور و ملت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار