فرنگی کاران فارس موفق به کسب یک مقام دومی و ۴ عنوان سومی در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شدند.

محمد موسایی رئیس هیات کشتی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در وزن ۶۷ کیلوگرم مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان محمد رضا گرایی از فارس مغلوب حسین اسدی از خوزستان شد و در جای دوم قرار گرفت.

وی ادامه داد: میثم دلخانی و ایمان داودی از فارس در وزن ۶۳ کیلوگرم پس از کشتی گیرانی از تهران و مازندران، بطور مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

محمد موسایی بیان کرد: کیوان رضایی و پارسا نظری دیگر فرنگی کاران فارسی اوزان ۸۲ و ۱۳۰ کیلوگرم هم پس از شکست در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفان، از راهیابی به مسابقه پایانی بازماندند و به کسب عنوان سومی بسنده کردند.

رئیس هیات کشتی استان فارس ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات مجوز شرکت در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، که دهه آخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد را بدست آوردند.

وی تصریح کرد: تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی و پیکار‌های جهانی مجارستان آماده می‌کند.

سالن هفتم تیر تهران میزبان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان بود.

انتهای پیام/ن

مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان

برچسب ها: کشتی ، فیلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار