مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: از مردم درخواست داریم که به کانون زلزله در محدوده کوه نمک نروند هر چند برخی با خودرو‌های شخصی به این محل رسیده و ازدحام ایجاد شده است.

از مردم درخواست داریم که به کانون زلزله کوه نمک نروندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، قاسم قائدی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در شهرستان دشتی اظهار داشت: با تشکیل جلسه کمیته بحران در شهرستان دشتی، کلیه نیرو‌های امداد و نجات به همراه دستگاه‌های خدمت‌رسان به حالت آماده‌باش در آمد‌ه‌اند.

وی افزود: پس از زمین‌لرزه ۵.۹ دهم در مقیاس ریشتر که پیش از ظهر امروز شهرستان دشتی و کلیه شهرستان‌های استان بوشهر را لرزاند و سبب وحشت مردم شد، در منطقه زلزله زده حاضر و مدیریت بحران در سطح شهرستان را در دست گرفتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های فرماندار شهرستان دشتی، بخشداران و دهیاران این شهرستان، تاکنون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی متوجه مردم مناطق زلزله‌زده نشده و با بررسی از منابع محلی متوجه شدیم که در روستا‌های پیرامون گنبد نمکی و کانون زلزله، هیچ گروه گردشگری به گنبد نمکی نرفته است.

قائدی عنوان کرد: در جبهه شرقی این گنبد در بخش شنبه نیز عشایر کوچ خود را از هفته پیش آغاز کرده و در زمان وقوع زلزله عشایر در این کوهستان و مناطق پیرامون سکونت نداشته‌اند.

وی با اعلام این که تیم‌های هلال احمر به محل وقوع زلزله در گنبد نمکی رسیده‌اند، بیان کرد: از مردم درخواست داریم که به کانون زلزله در محدوده کوه نمک نروند هر چند برخی با خودرو‌های شخصی به این محل رسیده و ازدحام ایجاد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر یادآور شد: با توجه به این که گنبد نمکی از جاذبه‌های مهم توریستی استان بوشهر به شمار می‌رود و سالانه تور‌های مختلف عکاسی و گردشگری در این کوه به سر می‌برند، نگران به خطر افتاده جان افراد در این گنبد بودیم که خوشبختانه امروز گروهی به این بخش وارد نشده‌اند.

انتهای پیام/ف

مردم به سوی کانون زلزله امروز نروند

 

برچسب ها: زلزله ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.