محموله تریاک به دست پلیس مسجدسلیمان رسید

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: بیش از 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در اين شهرستان کشف و یک سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شد.

محموله تریاک به دست پلیس مسجدسلیمان رسیدسرهنگ علی حسینی، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، اظهار داشت: پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شد یک سوداگر مرگ را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت را شناسایی نماید.

وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی پس از شناسایی دقیق مخفیگاه سوداگران مرگ، با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر و انجام بازرسی مقدار 5 کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک کشف کردند.

سرهنگ حسینی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند، اظهار داشت: طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاكسازی نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان با جديت ادامه خواهد داشت و با همکاری مردم و با عزم جدی پليس، عرصه را برای مخلان امنيت و آسايش مردم، روز به روز تنگ تر خواهيم کرد.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط محموله 5 کیلویی تریاک در مسجدسلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.