فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف محموله یک تن و ۴۵۱ کیلویی مواد افیونی توسط یگان‌های عملیاتی استان خبر داد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: یگان‌های عملیاتی پلیس استان در شهرستان سراوان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی‌های گسترده به سرنخ‌هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در محور ایرانشهر- زاهدان دست یافتند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان‌های عملیاتی پلیس با نیابت قضائی به منطقه مورد نظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به دستگیری ۴ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل مواد افیونی شدند.

سردار قنبری اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو‌های سوداگران، موفق به کشف ۹۴۰ کیلوگرم تریاک، ۱۴۱ کیلوگرم هروئین، ۳۷۰ کیلوگرم سایر مواد و ۲ قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات شدند.

این مقام ارشد انتظامی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص معضلات و پیامد‌های موادمخدر، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار