رئیس پارک علم و فن آوری استان گفت: سال گذشته ۱۰۳ واحد فن آور و دانش بنیان در قالب هفت شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی فعالیت دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ علی اصغر پیله ور رئیس پارک علم و فن آوری استان خراسان شمالی افزود: پارسال ۱۰۳ واحد فن آور و دانش بنیان در قالب هفت شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری مستقر و برای ۳۳۰ نفر پاره وقت و ۳۱۷ نفر تمام وقت اشتغال ایجاد کردند.
وی با بیان این که سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات در اختیار شرکت‌های دانش بنیان و غیر دانش بنیان قرار گرفت، اظهار کرد: در این مدت صدور محصولات دانش بنیان بیش از ۱۱ میلیون دلار برای استان ارزآوری داشته است.
پیله ور همچنین تصریح کرد: سال ۹۶، چهار و نیم میلیارد تومان برای زیر ساخت‌های پارک علم و فناوری در تخته ارکان هزینه شد، که علاوه بر آن دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سفر رهبری برای ساخت کارگاه‌های آموزشی هزینه شد.
وی از برگزاری اولین رویداد کارآفرینی بانوان استان در سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره شتاب، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره، ایده شو، روستای خلاق استانی و فن بازار از برنامه‌های امسال خواهد بود.
وی بیان کرد: تاکنون ۲۲ اختراع داخلی و خارجی در پارک علم و فناوری استان به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/ ب

 


اشتغالزایی برای ۶۳۶ نفر در شرکت‌های دانش بنیان خراسان شمالی

برچسب ها: اشتغال ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.