استاندار اصفهان در مراسم رژه روز ارتش گفت : آمریکایی ها از ارتش به عنوان نیروی متجاوز استفاده می کنند و تنها نیرویی که در مقابل متجاوزان ایستاده نیروهای ارتش ، سپاه و بسیج است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهر علیزاده  در مراسم رژه روز ارتش گفت : ارتش به مردم پیوست و ارتش با همراهی مردم بدون اینکه کوچکترین خدشه به مردم وارد شود اعتبار خودش را بازیافت .

و ی ادامه داد : با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی در 29 فروردین سال 1358  روز ارتش نامیده شد و ارتش رسما از ارتش شاهنشاهی مودر شد.

استاندار اصفهان ادامه داد:   امروز  از ارتش به عنوان نیروهای متجاوز در دنیا استفاده می کنند و چندین سال است که ارتش آمریکایی ها را در مرزهای کشور های دیگر دیدیم که  بدون آنکه مرزها را بشناسند به کشور های دیگر تجاوز می کنند و تنها نیرویی که در مقابل متجاوزان ایستاده نیروهای ارتش و سپاه و بسیج است .

وی تصریح کرد:  اگر  امروزدر یمن  درمقابل مردم فقیر ایستادگی می کنیم و به آن ها روحیه می دهیم وظیفه اسلامی ما است ؛ سوال ما این است که شما اینجا چه می کنید اینجا منطقه مسلمان ها است و ما به عنوان مسلمان وقتی ندای مسلمانی را

می شنویم باید مقابل آنها ایستادگی کنیم

مهرعلیزاده بیان کرد:  امروز تصمیم گرفته اند  با ضرب زور به بهانه  های مختلف حمله کنند و تعهد بین المللی را قبول ندارند  زیر برجام زدند  نیازی به قهر و اشتی شما نداریم و از اینکه از این برجام کنار برود ناراحت نیستم.

انتهای پیام/ س

 

صحبت های مهرعلیزاده در رژه روز ارتش

برچسب ها: ارتش ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.