مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در کرمان با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان استانی برگزار شد.

مراسم‌روز ارتش در کرمان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق و ارشد نظامی ارتش در استان کرمان در این مراسم گفت: نقش ارتش جمهوری اسلامی در اقتدار بین المللی و امنیت ملی کشور بر کسی پوشیده نیست.

امیر سرتیپ دوم نادر علیدوست افزود: باعث افتخار است که ارتش در کنار دیگر نیرو‌های مسلح به فضل الهی با فرماندهی ولایت و مرجع مسلمانان جهان و با پشتیبانی و حضور مردم در صحنه‌ها با اقتدار تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: اقتدار نیرو‌های مسلح کشور موجب شده که در عرصه بین المللی دشمن از نظر سیاسی و نظامی عقب نشینی کند.

علیدوست گفت: اقتدار نیرو‌های مسلح با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح بین المللی است.

وی افزود:ارتش یکی از پایه‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است و در زمین، هوا و دریا هیچ تهدیدی نیست که از چشمان تیزبین سربازان ولایت دور بماند و این امر باعث شده دشمنان از موضع خود کوتاه آیند و بترسند.

امیر سرتیپ دوم علیدوست تصریح کرد: یکی از پیام‌های حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح صلح، دوستی و آشتی برای همه کشور‌های منطقه و جهان است.

وی گفت: دشمنان باید بدانند که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی دست هر متجاوزی را قبل از رسیدن به مرز‌های کشور قطع خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اظهار داشت:نیرو‌های مسلح پشتیبانی خود از ولایت فقیه را همواره اثبات کرده اند.

امیر علیدوست تاکید کرد: مردم باید بدانند که نیرو‌های زمینی، هوایی و دریایی به مرز خودکفایی کامل رسیده اند و ارتش برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و مرز‌ها به اقتدار کامل رسیده است.

مراسم‌روز ارتش در کرمان برگزار شد

وی گفت: یکی ازعوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ارتش بود و ارتش کارنامه بسیار درخشانی دارد ودر هرجا که نیاز بود حضور پیدا کردند.
وی افزود: نیرو‌های مسلح در تمام صحنه هادر نوک پیکان حماسه هستند.

رزم حسینی استاندار کرمان هم در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح مستقر در کرمان گفت:: پیوستن ارتش به مردم و وفاداری ارتش به انقلاب اسلامی موجب شد تا پیروزی انقلاب سریعتر محقق شود و این امر سبب وحدت بیشتر بین مردم شد.

وی افزود: اگر همکاری ارتش در دوران دفاع مقدس نبود، خسارت بیشتری به کشور وارد میشد، اما وفاداری ارتش موجب پیشرفت رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل شد.

رزم حسینی همچنین با اشاره به نقش ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: حضور ارتش با همه یگان‌ها از جمله نیروی هوایی، نیروی دریایی و نیروی زمینی در دوران دفاع مقدس سبب شد تا با همدلی و همراهی بیشتری به پیروزی دست یابیم.

مراسم‌روز ارتش در کرمان برگزار شد

وی گفت: امنیت پایدار یکی از اقدامات مهم نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است و خدمات ارتش جمهوری اسلامی در زمینه ایجاد امنیت در سراسر کشور قابل تقدیر است.

وی همچنین گفت: استان کرمان درسال گذشته رتبه برتر امنیت را درکشور کسب کرد که این مهم جای بسی خوشحالی و قدردانی از عملکرد بسیار خوب شورای تامین در استان دارد.

انتهای پیام/ح

مراسم روز ارتش در بلوار 22بهمن کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار