فرمانده ارشد قرارگاه جنوب شرق ارتش در استان کرمان گفت: نیروی انتظامی در نوک پیکان امنیت داخل و مرز‌ها تلاش می‌کند و ما به وجود چنین نیرو‌های مخلص و پا در رکاب ولایت افتخار می‌کنیم.

نیروی انتظامی نوک پیکان امنیت داخلی و مرزهاستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، سردار بنی اسدی امروز به همراه کادر فرماندهی پلیس استان با فرمانده ارشد ارتش منطقه جنوب شرق کشور  در استان کرمان دیدار کرد.
امیر علیدوست در این دیدار ضمن تبریک سال ۹۷ و ماه رجب، از اقدامات پلیس در تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

وی گفت: با لطف الهی و تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تلاش نیرو‌های مسلح، ایران اسلامی به نگینی در منطقه و جهان تبدیل شده است.

فرمانده ارشد قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهور اسلامی ایران بیان کرد: تنهای قشری که توانسته در کشور و حتی در جهان به خوبی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و حتی یک قدم فراتر از تدابیر معظم له انجام وظیفه نماید، مجموعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی بیان کرد: همکاری ارتش، سپاه و نیروی انتظایم در استان کرمان بی نظیر است و با همکاری هرچه بیشتر در سال جدید در راستای اهدفمان گام برمی داریم تا امنیت پایدار منظقه را پایدار‌تر کنیم.

امیر علیدوست تصریح کرد: نیروی انتظامی در نوک پیکان امنیت داخل و مرز‌ها تلاش می‌کند و ما به وجود چنین نیرو‌های مخلص و پا در رکاب ولایت افتخار می‌کنیم.

در ادامه این دیدار، فرمانده انتظامی استان از پشتیبای ماموریت‌های پلیس از سوی ارتش در سال گذشته قدردانی کرد.

سردار بنی اسدی گفت: با تعامل هرچه بیشتر بین رده‌های امنیتی و انتظامی استان و بر اساس راهبرد‌های تعیین شده از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در ارتقاء امنیت استان تلاش خوهیم کرد.

وی بیان کرد: وجودقرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان کرمان مایه دلگرمی و پشتوانه است و باعث ارتقاء احساس امنیت شده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: امیدواریم متناسب با آسیب‌ها و تهدیدات، با کمک نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی و تمامی دستگاه‌های دخیل در این حوزه، شرایط امنیتی که بستر ساز شرایط اجتماعی و اقتصادی است را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ح

نقش موثر نیروی انتظامی در امنیت درون مرزها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار