سرمربی تیم نفت تهران گفت: در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر مسائل حاشیه‌ای و سوء مدیریت به تیم ما ضربه زد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هومن افاضلی در گفتگو با رادیو در خصوص نتایج ضعیف تیم نفت تهران اظهار داشت: از قبل از بازی با استقلال خوزستان مشکلاتی برای تیم پیش آمد که تمام نتایج خوب قبلی به یکباره تحت تاثیر آن قرار گرفت. منظورم مسائل حاشیه ای مدیریتی است که واقعا به تیم ما ضربه زد و علی رغم اینکه بسیار تلاش کردیم که بازیکنان را به شرایط مساعد برگردانیم هنوز موفق به این کار نشده ایم.

وی افزود: بازیکنان تیم ما به دلیل مشکلات مالی قبل از عید 12 روز تمرین نکردند و مسئولان باشگاه نیز چون هنوز مالکیت را به صورت رسمی در اختیار نداشتند پرداخت مطالبات اعضای تیم را به تعویق انداختند و همین مسائل تمام روند تیم ما را تحت تاثیر قرار داد.

سرمربی تیم نفت ادامه داد: بازیکنان به قدری بی انگیزه شده بودند که حاضر نبودند سر تمرین حاضر شوند یکی از دلایل مهم این بی انگیزگی این است که این باشگاه تاکنون 3 مالک داشته و وزارت نفت نیز در نسپردن مالکیت سابقه دارد.

افاضلی درباره کنار گذاشتن احمد آل نعمه و حامد آقایی از تیم نفت گفت: این مسئله دلایل خاصی دارد و یک موضوع درون خانوادگی است و من ترجیح می دهم به آن ورود نکنم.

وی در مورد وضعیت تمرینات تیم نفت عنوان کرد: بازیکنان در حال حاضر تمرین می کنند اما هنوز مسائلی که تیم از گذشته با آن درگیر بوده حل نشده است، امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات تیم ما حل شود هر چند شاید کمی دیر شده باشد زیرا با شرایطی که پیش آمد ما 4 بازی مهم را از دست دادیم.

سرمربی تیم نفت با انتقاد از سوء مدیریت در فوتبال ایران گفت: شما اگر به جدول لیگ برتر نگاه کنید متوجه می شوید که همه تیم هایی که مثل نفت دچار معضل بزرگ مدیریتی هستند در انتهای جدول قرار دارند و تیم هایی که از نظر مدیریتی شرایط بهتری داشته اند همگی در بالای جدول هستند بنابراین جایگاه تیم ها در جدول بی دلیل نیست.

وی با اشاره به دیدار حساس تیم های نفت تهران و پارس جنوبی جم در هفته بیست و نهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما در شرایطی قرار داریم که باید حتما در 2 بازی آخر مقابل حریفان پیروز شویم و سپس ببینیم سایر تیم های چه نتایجی کسب می کنند. بازی با پارس جنوبی بسیار سخت و دشواراست، مهدی تارتار مربی با دانشی است و بازیکنان سرعتی، با انرژی و با انگیزه ای نیز در اختیار دارد که حدود 2 سال است در کنار یکدیگر بازی می کنند. همه این موارد به علاوه شرایط آب و هوایی شهر جم کار را برای ما بسیار سخت و پیچیده می کند.

افاضلی در پایان درباره دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی لیگ گفت: بازی آخر با ذوب آهن نیز داستان جداگانه ای دارد، بازی کردن با تیم های امیر قلعه نویی بسیار سخت است اما تمرکز ما در حال حاضر بیشتر بر بازی برابر پارس جنوبی است زیرا اگر در این بازی برنده نشویم کارمان برای ماندن در لیگ برتر گره می خورد.

انتهای پیام/

اظهارات افاضلی درباره بحران تیم نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار