فرمانده انتظامی خواف گفت: عامل انتشار مطالب کذب علیه زن جوان توسط پلیس شهرستان خواف شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری عامل انتشار مطالب کذب علیه زن جوان در خوافبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ " قربانعلی قربانی" افزود: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی زنی جوان مبنی بر نشر مطالب کذب در شبکه اجتماعی تلگرام موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.


وی گفت: در بررسی اظهارات شاکی که مشخص شد فردی ناشناس مدتی است مطالب کذب و خلاف واقع را برای علیه وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی تلگرام منتشر کرده است.

 فرمانده انتظامی خواف تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات شاکی پرونده با یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر متهم را که جوانی ۲۳ ساله است را شناسایی کردند.

سرهنگ قربانی افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از او به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات قبلی با شاکی عنوان کرد.

سرهنگ قربانی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: کاربران فضای سایبری در نظر داشته باشند فضای سایبری مکان مناسبی برای تسویه حساب شخصی نیست زیرا همانند فضای واقعی هرگونه نشر اکاذیب بر علیه فرد یا افراد مشمول مجازات بوده و در قانون کیفری جرایم رایانه‌ای برای مرتکب آن علاوه بر جریمه نقدی، مجازات حبس را در نظر گرفته اند.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 

فضای سایبری مکان مناسبی برای تسویه حساب شخصی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.