فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۲ محموله لوازم آ‌رایشی و بهداشتی و دارو‌های محرک غیر مجاز قاچاق در مشهد و نیشابور کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدسردار قادر کریمی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق ۲ محموله لوازم آرایشی و بهداشتی بدون مجوز و همچنین قرص‌های غیر مجاز توان افزا دست یافتند.
 
وی گفت: تحقیقات گسترده پلیسی به سرنخ‌هایی رسید که نشان می‌داد محموله لوازم آرایشی و بهداشتی در منزل مسکونی واقع در محدوده بلوار خیام مشهد، انبار شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی محل را به طور ضربتی پاکسازی و یک هزار و ۱۰۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و بدون مجور به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
 
وی با اشاره به اینکه  پلیس پس از تحقیقات این پرونده، دومین محوله را در شهرستان نیشابور ردزنی کرد گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی نیشابور وارد عمل شده و پس از شناسایی متهم پرونده که عامل توزیع قرص‌های محرک و توان افزای غیر مجاز بود مخفیگاه او را باذ هماهنگی مقام قضایی بازرسی کردند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در این عملیات پنج هزار عدد انواع قرص‌های توان افزا و محرک‌های غیر مجاز کشف و متهم ۳۲ ساله دستگیر شد.

سردار کریمی تاکید کرد: مواد آرایشی و بهداشتی قاچاق و بدون مجوز و همچنین قرص‌های توان افزا و محرک‌های غیر مجاز، سلامتی شهروندان را تهدید می‌کند و انتظار داریم مردم عزیز هوشیاری و مراقبت‌های لازم را در این رابطه داشته باشند.
 
وی از شهروندان خواست  در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در باره فروش و محل‌های نگهداری لوازم آرایشی قاچاق و دارو‌های غیر مجاز، مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

کشف کالای قاچاق در مشهدو نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.