فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار گفت : عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند ساده لوح دستگیر شد.

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ دوم «داوود حاتمیان» افزود : در پی رسیدگی به جرایم سایبری، یکی از شهروندان به پلیس فتا این شهرستان مراجعه کرد و گفت: حساب بانکی اش به صورت اینترنتی وغیرمجاز مبالغی کسر شده است.


وی گفت : کارشناسان پلیس فتا تحقیقات علمی خود را در این رابطه آغاز و پس از بررسی‌های لازم در محیط سایبری شماره حساب بانکی که تراکنش‌های غیر مجازبه انجام گرفته بود را شناسایی کردند.

سرهنگ حاتمیان افزود: متهم ۱۸ ساله دستگیر و در بازجویی‌هایی اولیه اظهار داشت که از طریق مسابقات شرط بندی درسایت‌های اینترنتی، شاکی را اغفال کرده و توانستم اطلاعات و رمز ورود به حساب را از وی سرقت کنم و مقدارچهار میلیون و ۴۰۰ هزار ریال از حساب او به صورت غیر مجاز برداشت کنم.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار با اشاره به نا آگاهی دراستفاده صحیح از کارت‌های بانکی خاطر نشان کرد: سارقان نسل جدید با شگرد‌های نوین تمام اطلاعات کارت‌های عابر بانک را سرقت می‌کنند و موجب ناراحتی و نارضایتی مردم شوند که البته پلیس حتی در فضای مجازی هم شدیدا با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

سرقت اطلاعات کارت های بانکی با شگرد های نوین

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.