۲ تیم استقلال و پرسپولیس ایران با پیروزی در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی این مسابقات شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های استقلال و پرسپولیس مقابل الهلال عربستان و السد قطر به پیروزی رسیدند و راهی مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شدند.

شاگردان شفر در گروه D با کسب 3 پیروزی و 3 تساوی بدون شکست راهی جمع 16 تیم برتر حذفی آسیا شدند و پرسپولیسی ها هم 4 پیروزی ، یک تساوی و یک شکست و با کسب 13 امتیاز به مرحله حذفی راه یافتند.

اما نکته جالب درباره دیدارهای هفته ششم، پیروزی سرخابی های در آسیا بود. در لیگ قهرمانان 2018 که تا پیش از هفته آخر ، استقلال 2 پیروزی و پرسپولیس هم سه برد داشت، اما هیچ گام این 2 تیم در یک هفته با یکدیگر پیروز نشدند که در این هفته این رکورد شکسته شد و استقلال و پرسپولیس در دیدار با الهلال و العین با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردند.

در مرحله یک هشتم نهایی ، استقلال ایران با یکی از تیم های ذوب آهن یا لوکوموتیو و پرسپولیس هم باید به مصاف یکی از تیم های الاهلی عربستان یا الجزیره برود.

همچنین دروازه بان های سرخابی ها هم رکوردهای خوبی به ثبت رساندند و رحمتی بیستمین کلین شیت خود را انجام داد و بیرانوند هم برای پنجمین بار دروازه اش را بسته نگه داشت.

انتهای پیام/

رکوردشکنی رحمتی و بیرانوند در آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار