مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اهمیت توسعه مشارکت‌ها در مدارس گفت: باید حضور دانش آموزان در سیاستگذاری‌ها پررنگ شود.

نقش دانش آموزان در سیاستگذاری مدارس باید پررنگ شودبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیستمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی بخش دختران و نهمین دوره مجلس در اردوگاه شهید مفتح تهران صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم باقری با اشاره به اینکه نقش دانش آموزان در پیشرفت برنامه های مدرسه بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: باید نقش دانش آموزان را در سیاستگذاری های مدارس پررنگ تر کنیم.

نقش معلمان در ایجاد حس مسئولیت در دانش آموزان

وی ادامه داد: علاوه بر شرکت دانش‌ در اجرای فعالیت های مدرسه، باید فضا به گونه ای باشد که توسعه مشارکت‌ها در امور مدرسه برای مردم فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران اجرای این برنامه را نشانه ای از حضور پررنگ دانش آموزان در تعلیم و تربیت دانست و گفت: معلمان باید به تقویت فضای مشارکتی و ایجاد حس مسئولیت در دانش آموزان کمک کنند و صرفا معلمان نقش آموزش های نظری را نداشته باشد.

باقری با اشاره به اینکه دانش آموزان با شرکت در این انتخابات دید اجتماعی بالاتری پیدا می کنند، تصریح کرد: ایجاد این مجلس باعث کاهش فاصله بین مسئولان و دانش آموزان است و تمرین کارگروهی برای آنها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار