رئیس اداره هواشناسی آذربایجان غربی گفت: روز یکشنبه شاهد رگبار متناوب همراه با رعد و برق و تگرگ در مناطق مسعتد در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مهدی صابری رئیس اداره هواشناسی آذربایجان غربی، با اشاره به وضعیت جوی آب و هوای آذربایجان غربی گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی در روز یکشنبه شاهد رگبار متناوب همراه با رعد و برق و تگرگ در مناطق مسعتد در استان خواهیم بود.

وی گفت: در طول این بارندگی‌ها احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها دور از انتظار نیست از این رو از مردم انتظار داریم نکات ایمنی را به خوبی رعایت کنند.

رئیس اداره هواشناسی آذربایجان غربی گفت: روز دوشنبه سامانه بارشی از استان خارج می‌شود که سبب کاهش نسبی دما در سطح استان آذربایجان غربی می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی وضع هوا تصریح کرد: نقشه‌های هواشناسی برای روز‌های این هفته هوای نیمه ابری و ابری همراه با رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد را نشان می‌دهد و روز‌های آینده هوای ارومیه سالم پیش بینی می‌شود.

صابری یادآور شد: عمده فعالیت‌های این سامانه به صورت رگبار موقتی بارش باران، رعد و برق و در نقاط مستعد شرایط جوی تگرگ خواهد بود.

انتهای پیام/ن.م

ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی

برچسب ها: آب و هوا ، بارندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.