سخنگوی مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با توجه به کاهش شدید دمای هوا و ورود سامانه بارش برف آمادگی کامل مواجهه با کاهش دمای هوا را دارد

داوود صالح نمدی سخنگوی مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛گفت: کارشناسان سازمان هواشناسی اعلام کرده‌اند که یک جبهه هوای سرد و سامانه بارشی به شمالغرب کشور وارد شده و اکثر شهرستان‌های آذربایجان غربی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی افزود: در پی ورود این سامانه بارشی، به کلیه شهرستان‌ها تذکرات لازم مبنی بر آمادگی و انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از قطعی برق صادر شده است.
سخنگوی مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اشاره کرد: در صورت شدت بارش برف و تداوم این بارش‌ها یا بروز یخبندان امکان بروز مشکلاتی در شبکه توزیع برق وجود دارد که اکیپ‌های عملیاتی این شرکت آمادگی کامل برای مواجهه با چنین شرایطی را دارند.
صالح نمدی گفت: علی‌رغم تمام تلخی‌های زلزله کرمانشاه یا حوادثی از این دست، تجربه نیرو‌ها در مواقع اظطراری افزایش پیدا کرده است و در صورت نیاز توان حل مشکلات در شرایط سخت را به دست آورده‌ایم.
وی بیان کرد: شهروندان نیز توجه داشته باشند که با کاهش دما در رعایت الگوی مصرف برق نهایت دقت را داشته باشند.
سخنگوی مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: مشترکین سعی کنند به هیچ‌وجه از تجهیزات برقی غیراستاندارد به ویژه برای گرمایش استفاده نکنند.
 
انتهای پیام/ن.م

 

شهروندان در رعایت الگوی مصرف برق نهایت دقت را داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.