۱۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در تعطیلات نوروز ۹۷ در شهرستان مرودشت تعطیل شدند.

تعطیلی ۱۷ مرکز فروش مواد غذاییحبیب کشاورز کارشناس بهداشت محیط شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  گفت: کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان در طرح نوروزی امسال که به مدت ۴۵ روز از اول اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ صورت گرفت، به صورت شبانه‌روزی از اماکن و مراکز تهیه و توزیع غذا و محل‌های اسکان مسافران بازدید کردند.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح برای یک هزار نفر کارت تندرستی صادر و تعداد ۲۵ جلسه هماهنگی و برنامه‎ریزی با سایر اداره‌های شهرستان برگزار شد.

کشاورز ادامه داد: در این مدت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان ها‌ی عمومی، مکان‌های بین‌راهی و سامانه‌های آب‌رسانی بازدید و نمونه‌برداری شد.

وی اظهار داشت: تعداد ۳۸۲ اخطار بهداشتی برای متخلفان صادر شد که ۹۸ مورد آن به مراجع قضایی معرفی و ۱۷ مرکز نیز تعطیل شد.

کشاورز تصریح کرد: در این مدت مقدار یک هزار و ۷۸۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از اماکن عرضه و توزیع مواد غذایی کشف و معدوم شد.

کارشناس مسؤول بهداشت محیط شهرستان از مردم خواست به هیچ عنوان از دست فروشان مواد غذایی تهیه نکنند و اقلام مورد نیاز خود را از محل‌های معتبر خریداری کنند.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی به سامانه شکایات مردمی به ۱۹۰ تماس حاصل نمایند تا کارشناسان در اسرع وقت رسیدگی کنند.

شهرستان مرودشت در ۴۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد .
انتهای پیام/ر

امحاء هزار و ۷۸۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار