رئیس حوزه هنری کشور گفت: سینمای ایران در کل دنیا و منطقه دارای رتبه بوده و لازم است خیلی بهتر به آن توجه کرده و معرفی کنیم. 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری کشور با بیان اینکه ایران در حوزه سینما در یک رده ویژه قرار دارد، گفت: سینمای ایران در کل دنیا و منطقه دارای رتبه بوده و لازم است خیلی بهتر به آن توجه کرده و معرفی کنیم. 

رئیس حوزه هنری کشور خاطرنشان کرد: سینمای ایران یک سینمای متفاوت بوده و نوع نگاه به زندگی و مردم در ایران قطعاً برای گردشگران خارجی جذاب خواهد بود. 

وی ادامه داد: حوزه هنری تلاش می‌کند تا از موقعیت تبریز ۲۰۱۸ استفاده کند و البته در این زمینه با استاندار آذربایجان‌شرقی مکاتبات زیادی انجام گرفته است. 

مومنی‌شریف از برگزاری جشنواره تئاتر سوره ماه در تبریز همزمان با رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: در حوزه ادبیات مقاومت کارهای شایسته‌ای در استان آذربایجان‌شرقی انجام گرفته و به دنبال تقویت آنها هستیم تا به زبان منطقه و بین‌المللی معرفی شود. 

وی افزود: باید از فرصت تبریز ۲۰۱۸ برای آشنایی با مردم ایران استفاده کنیم و هویت اصلی مردم ایران را شناخته و آنها را معرفی کنیم. 

رئیس حوزه هنری کشور با تاکید به اینکه برگشتن به هویت اصلی ایرانی یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ما باید این هویت را به خوبی به نمایش بگذاریم چراکه این ملت باکری‌ها را تحویل جهان اسلام داده‌ و باید با این وجهه مردم آذربایجان آشنا شد و در تبریز ۲۰۱۸ آن را معرفی کرد.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس حوزه هنری کشور در تبریز 

برچسب ها: تبریز 2018 ، مناظر زیبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.