در پی متهم شدن فرماندار ایالت میزوری آمریکا به فساد اخلاقی، دادستان کل این ایالت از او خواست استعفا دهد.

فرماندار ایالت میزوری آمریکا به رسوایی جنسی متهم شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از لس آنجلس تایمز، دادستان کل ایالت میزوری آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) از «اریک گریتنز»، فرماندار این ایالت خواست که به دلیل رسوایی های جنسی از سمت خود استعفا دهد.

درخواست برای استعفای «اریک گریتنز» به دنبال شهادت یک زن علیه وی درباره تلاش این فرماندار برای برقراری رابطه جنسی اجباری با او، مطرح شد. به دنبال شهادت این زن، یک گزارش مفصل 24 صفحه ای هم درباره رفتارهای غیراخلاقی «اریک گریتنز» از سوی کمیته تحقیقاتی مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شد.

«جاش هاولی»، دادستان کل ایالت میزوری اعلام کرد: این گزارش مدارک و شواهدی شوکه کننده و قابل توجه درباره فسادهای اخلاقی فرماندار گریتنز دارد. او باید از سمت خود استعفا دهد.

اتهامات علیه اریک گریتنز از سال 2015 یعنی زمانی آغاز شد که یک زن در دادگاه او را متهم به فساد اخلاقی کرد و گفت از او بدون رضایتش عکسبرداری کرده است.

این درحالی است که گریتنز این اتهامات را بی اساس و دروغ خواند. این فرماندار پذیرفت که با این زن رابطه داشته است اما گفت که هیچ کس را تهدید به عکسبرداری نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فساد اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار