بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای قوی و بارشی که از دیروز آغاز شده است تا روز دوشنبه هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،روابط عمومی هوا شناسی استان کرمانشاه اعلام کرد موج اول از این سامانه طی روز جمعه، به تناوب سبب بارندگی همراه با رعدوبرق و گاهی اوقات وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان خواهد شد.

شرایط ناپایدار امشب از اواسط روز پنجشنبه تا ظهر جمعه (در نیمه غربی و نواحی جنوبی استان) شدت بیشتری خواهد داشت؛ بویژه در مناطق یاد شده، سبب آبگرفتگی معابر عمومی، رگبار تگرگ و احتمالاً در برخی نقاط سیلاب‌های محلی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ موج دوم از این سامانه طی ساعاتی از روز‌های شنبه تا دوشنبه مجدداً سبب بارندگی در سطح استان خواهد شد که پیش بینی می‌شود بارش در روز‌های یکشنبه و دوشنبه نمود بیشتری داشته باشد.

همچنین تخمین بیشینه بارش (موج اول) عمدتاً در شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث، دالاهو، گیلانغرب، پاوه، جوانرود، روانسر و اسلام آباد۵۰ تا ۷۰ میلیمتر و بیشینه باد ۴۵ تا ۶۰ کیومتر بر ساعت  خواهد بود.

 

انتهای پیام/پ

 

بارش باران در کرمانشاه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.