برای بررسی اجرای طرح سازگاری با كم‌آبی و ديدار و گفت‌وگو با كشاورزان، استاندار اصفهان در پایان این هفته به شهرستان‌های جنوب غربی استان سفر می‌کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، جلسه هماهنگی سفر آتی محسن مهرعلیزاده به شهرستان‌های جنوب غربی استان اصفهان با حضور معاونان اقتصادی و توسعه منابع و  سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های لنجان، فلاورجان و مبارکه برگزار شد.

این سفر در راستای بررسی مسائل مربوط به خشک‌سالی و کمبود منابع آب و اجرای طرح سازگاری با کم‌آبی و دیدار و گفت‌وگو با کشاورزان پرتلاش و ولایت‌مدار شهرستان‌های لنجان، فلاورجان و مبارکه در روز پنجشنبه 23 فروردین ماه صورت خواهد پذیرفت.

محمدعلی شجاعی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان در این جلسه بر برگزاری مطلوب این سفر با رویکرد بررسی مشکلات کشاورزان و شنیدن سخنان و تلاش برای تأمین معیشت آنان تأکید کرد.

محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان پس از سفر 2 هفته گذشته خود به شرق اصفهان و بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان درصدد است که به زودی از سایر شهرستان‌های استان که در اثر خشک‌سالی دچار تنش آبی هستند نیز بازدید و با کشاورزان گفت‌وگو کند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: استانداری ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار