کیوان کثیریان گفت: ثبات مدیریتی در جشنواره جهانی فیلم فجر رویکرد مثبتی در جهت دیده شدن این جشنواره در جهان بود.

ثبات مدیریتی، جشنواره جهانی فیلم فجر را هر سال پربارتر می کندکیوان کثیریان مدیر ارتباطات و رسانه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص برگزاری سومین دوره مستقل جشنواره گفت: همچون دو سال گذشته بعد از اتمام جشنواره پس از دو روز وقفه، مجدد آغاز به کار کردیم. چون تیم جشنواره ثابت بود، آزمون و خطا قبلا انجام شد بود و کمک کرد تا جشنواره کم اشتباه‌تری به لحاظ اجرایی داشته باشیم و مدیران از تجربیات گذشته خود استفاده کردند تا گام های موفق تری در هر دوره برداریم.

وی در مورد افزایش شرکت کنندگان خارجی در این جشنواره فجر اظهار داشت: تقاضاهای ما برای ثبت نام جشنواره به لحاظ گذشته بیشتر شده است. برخی ها بخشی از هزینه که بیست دلار بوده را پرداخت کردند تا بتوانند در جشنواره حضور داشته باشند که این خود نشان دهنده موفقیت و دیده شدن این جشنواره در دنیا است و امسال برای اولین بار هر 30 فیلم در دو بخش اصلی نشست های مطبوعاتی خواهند داشت.

وی در پایان به نتایج مثبت ثبات مدیریتی اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش بازار اتفاقات خوبی افتاده و افراد با هزینه خود تمایل به حضور دارند. این موفقیت به دلیل ثبات مدیریت در این سه دوره است. بخش های بسیار متنوعی داریم که امیدواریم در این دوره هم بتوانیم رضایت حداکثری را جلب کنیم و تاثیر بسزایی در بخش بین الملل داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار