معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ایلام گفت: دومین جشنواره کتابخوانی «دانایی و توانایی» با هدف بهبود فرهنگ مطالعه و غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار شد .

برگزاری جشنواره کتابخوانی در ایلام

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  یداله جایدری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ایلام گفت: این جشنواره در چهار مرحله مدرسه، منطقه، استان و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله آموزشگاه استان ایلام در دوره تحصیلی ابتدایی دوره اول تعداد 1670 نفر، در دوره دوم ابتدایی تعداد 1479 نفر، متوسطه اول 625 نفر و متوسطه دوم 356 نفر شرکت کردند.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان پس از مطالعه کتاب‌های منتخب که توسط اداره فرهنگی و هنری و با تخفیف 40 درصد در اختیار آنان قرار گرفته و شرکت در آزمون به مراحل بالاتر راه می‌بابند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام تاکیدکرد: دانش‌آموزان استان‌های مختلف کشور نیز توسط وزارت آموزش و پرورش به چند قطب تقسیم شده‌اند و برای هر قطب، عناوین کتاب‌های یکسانی معرفی شده است .

گفتنی است تعداد شرکت کنندگان برای مرحله شهرستان به ترتیب در مقاطع ابتدایی دوره دوم 450 نفر، متوسطه اول 225 نفر و متوسطه دوم تعداد 187 نفر شرکت خواهد بود.

انتهای پیام/ه

 

برگزاری جشنواره کتابخوانی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.