حسینی مکارم معاون مالی شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص وجود نام او در میان گزینه های شهردار آینده و میزان صحت این موضوع تنها به سکوت بسنده کرد.

واکنش مکارم به خبر سرپرستی اش در شهرداری +فیلمبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ظهر امروز اخباری مبنی بر استعفای دوباره شهردار تهران در فضای مجازی منتشر شد که هیچ منبع  موثقی هم آن را تائید نمی کرد.

در نهایت حدود ساعت 15 رئیس شورای شهر تهران با اعلام رسمی خبر استعفای دوم شهردار تهران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به شایعات پایان داد و شک همگان را به یقین تبدیل کرد.

پس از آن که هاشمی آب پاکی را بر روی دست همه ریخت، کنجکاوی بر سر اینکه چه کسی سرپرست و یا شهردار تهران می شود، در میان محافل خبری و کارشناسی بالا گرفت.

در همان دقایق اولیه نام حسینی مکارم و حناچی در صدر گمانه زنی ها قرار گرفت و همین موضوع سبب شد تا برای کشف صحت این گمانه زنی ها به  پرسش و پاسخ در میان مسئولان شهرداری بپردازیم.

داریوش قنبری مشاور شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه ای که نجفی امروز با معاونان  خود و شهرداران مناطق تهران داشت، گفت: در حال حاضر بیشتر گمانه زنی ها در مورد سرپرست شهرداری به سمت معاونان و شهرداران مناطق است و به صورت پراکنده نام افرادی هم از درون شورا و خارج شهرداری مطرح می شود.

مشاور شهردار تهران تصریح کرد: باید صبر کرد تا ببینیم اعضای شورای شهر چه کسی را به عنوان سرپرست و یا شهردار انتخاب خواهند کرد.

گفتنی است؛ حسینی مکارم معاون مالی شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص وجود نام او در میان گزینه های شهردار آینده و میزان صحت این موضوع تنها به سکوت بسنده کرد که در فیلم زیر می توانید برخورد عجیب او با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
آخرین اخبار