رییس دادگستری شهرستان زرند گفت:بایستی فروشندگان بر فروش کالای ایرانی و خریداران بر خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشند.

شهدای هسته‌ای سند مظلومیت کشور ایران هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان زرند گفت:ضرورت دارد مسئولین نسبت به جلوگیری از ورود کالا‌های خارجی غیرضروری و تجملاتی وکالا‌هایی که مشابه داخلی دارند به داخل کشور اقدام نمایند

وی افزود: سال ۹۷ که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری گردیده، مسئولیت سنگینی برای مسئولین و مردم ایجاد نموده است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما اگر خود را باور داشته باشیم، می‌توانیم تولید ملی را رونق داده و در کنار آن نیز بر کیفیت محصولات تولیدی تمرکز کرده تا در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به ابعاد جسمانی و روحانی انسان گفت: مبادا از انسانیت فقط بُعد جسمانی را در نظر گرفته و از بعد روحانی غافل شویم که در آن صورت زندگی شبیه به زندگی حیوانات خواهیم داشت.

رئیس دادگستری زرند افزود: همه ما انسان‌ها که در یک شهر و کشور زندگی می‌کنیم در برابر سرنوشت یکدیگر مسئولیم لذا باید درد و غم جامعه را درد خود دانسته و در رفع معضلات جامعه کوشا باشیم.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: مسئولین بایستی اختلافات سیاسی را بین خود حل و فصل کنند و مردم را درگیر این اختلافات نکنند و اسوه همدلی و همزبانی باشند تا مردم با اعتماد به آن‌ها برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

وی بیان کرد:مدیران بایستی دوران تصدی مناصب خود را براساس حکومت عادلانه امیرالمومنین علی (ع) پایه گذاری کنند و دستورات مولای متقیان را الگوی عملکرد خود قرار دهند.

وی در ادامه به معرفی عهدنامه مالک اشتر به عنوان سند شیوه‌ی حکومت اسلامی پرداخت و به مسئولین حاضر در جلسه توصیه کرد حتما آن را مطالعه کرده و به فرامین آن عمل کنند.

رئیس دادگستری زرند در انتها از مسئولین ادارات خواست خود را متعهد به خدمتگذاری مردم بدانند و رفتار و اعمالشان به گونه‌ای باشد که مردم از استقرار حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خشنود باشند.

وی با اشاره به ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای، گفت: شهدای هسته‌ای سند مظلومیت کشور ایران هستند. آن‌ها تطمیع نشدند و تحت تهدید دست از کار خود برنداشتند و ما امروز با انجام فرایض، ولایت مداری، دوری از گناه و تبعیت از ائمه معصومین می‌توانیم قدردان آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ح

شهدای هسته ای سند مظلومیت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار