بازیکنان تیم فوتبال استقلال تا به اینجای رقابت‌ها بخش اعظمی از مطالبات خود را دریافت کردند.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان منتظری بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از دیدار مقابل مشکی پوشان از مشکلات مالی و پرداخت نشدن ارقام قراردادها گلایه کرد و این موضوع در حالی بیان شده که مدیران آبی پوش بخش عمده ای از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده اند.

طبق اعلام مسئولان باشگاه استقلال، بازیکنان آبی پوش در این فصل 50 تا 60 درصد قراردادهای خود را دریافت کرده اند و مدیران این باشگاه درصدد هستند تا پایان فصل بخش دیگر مطالبات را پرداخت کنند.

به نظر می رسد منتظری برای اینکه بخشی از مطالبات باقی مانده به فصل آتی موکول نشود چنین صحبت هایی را پس از بازی مقابل مشکی پوشان مطرح کرده است.

روادید استقلالی ها رسید 

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته روادید اعضای تیم فوتبال استقلال برای سفر به کویت برای حضور در رقابت های آسیایی صادر شده و آبی پوشان برای سفر خود به این کشور مشکلی ندارند.

کاروان تیم فوتبال استقلال روز بیست و سوم فروردین ساعت 12 ظهر تهران را به مقصد کویت ترک خواهند کرد.

استقلالی ها همچنین پس از بازی مقابل الهلال، روز بیست و هفتم فروردین ماه در نهایت روز بعد راهی تهران می شوند.

داور ديدار استقلال و گسترش فولاد

موعود بنیادی فر قضاوت دیدار گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران را بر عهده دارد.

ديدار ٢ تيم فوتبال استقلال و گسترش فولاد روز چهارشنبه ساعت ١٧ برگزار مى شود.

شفر به نشست خبرى نمى رسد

با توجه به ساعت  پرواز استقلالى ها  به تبریز ،وينفرد شفر سرمربى آبى پوشان به نشست خبرى قبل از ديدار تيمش مقابل گسترشى ها نمى رسد.

نشست خبرى ٢ ديدار استقلال و گسترش روز سه شنبه ساعت ١٦ برگزار مى شود.

مهمانان استقلال در تبريز

طبق هماهنگى ها قرار است مصطفى اردستانى و محمد رضا شكور زاده براى ديدار استقلال مقابل گسترش فولاد همراه با كاروان آبى پوش راهى تبريز شوند.

استقلالى ها فردا ساعت ١٨ تهران را به مقصد تبريز ترك خواهند كرد.

افتخارى به كويت مى رود

افتخارى مدير عامل باشگاه استقلال براى حضور در كاروان تيم روز بيست و ششم فروردين ماه راهى كويت مى شود.

پيش از اين اعضاى تيم فوتبال استقلال روز بيست و سوم فروردين براى ديدار مقابل الهلال به كويت مى روند تا در روز بيست و هفتم برابر حريف آسيايى به ميدان بروند.

وضعيت مبهم اسماعيلى براى بازى مقابل گسترش

فرشيد اسماعيلى بازيكن تيم فوتبال استقلال در تمرين ديروز از ناحيه كشاله پا احساس درد داشت و  در پايان تمرين به وضعيتش رسيدگى شد  به نظر مى رسد شفر براى بازى مقابل الهلال ريسك نكند و به او در ديدار برابر گسترش فولاد استراحت دهد.

پست جدید وینفرد شفر و تبریک تولد امید نورافکن

وینفد شفر سرمربى تیم فوتبال استقلال تولد نورافکن را در صفحه اجتماعى اش تبریک گفت.

میزان دریافتی استقلالی‌ها چقدر بوده است؟

کادر شفر تغییر نمى کند

شفر سرمربى آلمانی آبی پوشان قصد ایجاد تغییر در کادر فنی اش برای فصل آینده را ندارد و در صورتی که قراردادش را تمدید کند با همین افراد همکاری خواهد داشت.

مصدومیت کهنه در پاى ستاره استقلال

شنیده مى شود خسرو حیدری سال‌ها است در پای راست خود از ناحیه کشاله احساس درد می‌کند، اما این بازیکن با وجود این مصدومیت در تمرینات حاضر می‌شود.

او در تمرین روز گذشته هم با برزای اختصاصی تمرین کرد، اما از آنجا که این بازیکن تا یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و نمی‌خواهد بازی‌های پایان فصل دور از چشم‌ها باشد به همین علت با هر شرایطی در تمرینات و بازی‌ها شرکت می‌کند.

سوءتفاهم میان شفر و چشمى برطرف شد

بعد از صحبت هایى که مبنى بر ناراحتى چشمى از تغییر پست هاى مداومش بود، این بازیکن امروز جلسه اى با شفر داشت و در پایان سوءتفاهم‌ها برطرف شد.

پیش از این چشمى از انتقادات شفر در رختکن در دیدار مقابل مشکى پوشان بابت بازى اش ناراحت شده بود که با صحبت هاى امروز میان این بازیکن و سرمربى آلمانى سوء تفاهم را بر طرف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
درود بر استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
عشق است استقلال كبير
آخرین اخبار