منتظری: خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم

مدافع تیم استقلال گفت: استقلال همراه با افتخاری راه خودش را در سال های اخیر پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پژمان منتظری پس از بازى مقابل مشكى پوشان گفت:در بازى امروز حريف چيزى براى از دست دادن نداشت. نيمه اول خوب نبوديم اما در نيمه دوم با تغييرات توانستيم موفق باشيم و خداراشكر شرمنده هواداران نشديم.

او ادامه داد: متاسفانه در بازى امروز حيدرى و غفورى را نداشتيم و تغيير سيستم داديم و بويان هم در پست غير تخصصى بازى كرد و خداراشكر در نيمه دوم توانستيم بازى را ببريم و به اين برد نياز داشتيم و بايد بازى هاى اخير را ببريم چون به امتيازات نياز داريم.

او افزود: ما نسبت به بازى هاى قبل ٥ ،٦ بازيكن را به دليل مصدوميت نداشتيم اما خداراشكر انقدر بازيكن خوب داريم كه كمبودی احساس نمی شود.

منتظرى در مورد بازی کردنش در پست دفاع راست مقابل مشکی‌پوشان گفت: قبلاً هم در پست دفاع راست بازی کرده‌ام. مهم نیست که در کجای ترکیب بازی کنم و همیشه همه توانم را به کار می‌بندم، در این بازی همه تلاشم را کردم و خدا كمك كرد و توانستم یک پاس گل هم بدهم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره بحث تمدید قرارداد شفر و اینکه هواداران درخواست ماندن این مربی را در استقلال دارند بيان كرد: من عادت به صحبت ندارم و الان آمده‌ام تا درباره همین موضوع صحبت کنم. باشگاه استقلال توانسته راهش را پیدا کند و نتيجه بگيرد و خداراشكر در اين ٣ ،٤ سال افتخاری فهمیده که باید در باشگاه چه کار کند. افتخاری تنهاست، من به کسی هم کاری ندارم. من با کسی به این تیم نیامدم و قرار نیست هم با رفتن کسی از تیم بروم، اما می‌گویم که او واقعا تنهاست و اكنون همه باید کمک کنند. بازیکنان و مربيان هر كدام به نحوى مشکل دارند اما در اين مقطع همه باید کمک کنند و بايد بگويم افتخارى به تنهايى نمى تواند مشكل حل كند.

او افزود :هر فردى كه مى تواند بايد باری از روی دوش باشگاه بردارد و اكنون اتفاقى رخ داده و همه مى دانيم و آن هم اين است كه شفر نتایج خوبی گرفته و خوب کار کرده و در این وضعیت براى مربى كه خوب كار كرده همه باید پشت تیم باشند، نه فقط اینکه اطراف تیم بیایند و به دنبال تبریک گفتن و گرفتن عکس سلفی باشند. همه باید به افتخاری کمک کنند و کارهایی را در جهت پیشرفت باشگاه انجام دهند.

او در بيان كرد :كارى به صحبت ها در باره مربيان قبلى ندارم و وارد اين حرف ها نمى شوم اما آنها هم از جنس استقلال هستند و برای تیم زحمت کشیدند. اکنون هم در ٦ ،٧ بازی آخر اگر نتوانیم نتیجه بگیریم، انگار کاری نکرده‌ایم. ما هنوز نه در لیگ موفق شده‌ایم، نه در پلی‌آف آسیا و نه در جام حذفی قهرمان شده‌ایم. بازيكنان و شفر نیاز به حمایت دارد و وقتى این مربی خوب کار کرده و طبیعی است که باید قراردادش تمدید شود، نه اینکه فقط هنگام بردها عده‌ای پیدایشان شود كه نمى شود . هواداران در ٢ ،٣سال گذشته بسیار اذیت شدند و الان همه باید کمک کنند تا شرایط خوب ادامه پیدا کند و آنها را خوشحال كنيم.

او در مورد اینکه منظورش از کسانی که در باشگاه استقلال به دنبال سلفی گرفتن هستند چه کسانى هستند گفت: من اسم نمی‌آورم و این کار درستی نیست، اما هر کسی که می‌تواند در این باشگاه کمک کند اكنون باید این کار را انجام دهد. در این چند سال بچه‌ها خیلی اذیت شدند و باید در بازی‌های باقیمانده همه چیز جبران شود. از مبالغ قرارداد بچه‌ها خیلی مانده است، اما می‌بینید که تاکنون هیچ حرفی نزده‌اند و کار خودشان را با جان و دل انجام داده‌اند. باز هم می‌گویم الان وقت کمک کردن است. وقتى مربی خوب کار کرده، تیم را متحول کرده و بازیکنی مثل تیام را به تیم ما آورده است و فقط بايد كمك كرد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود پیش از یکی از دیدارهای استقلال بین بهشاد یاورزاده و مهدی رحمتی درگیری به وجود آمده بود که باعث قهر یاورزاده شده است، توضیح داد: بهشاد جزو دوستان خوب من است و اصلاً در درگیری نبودم و نديدم و انگار صحبت هايى شده بود كه من فقط رفتم و به ياورزاده گفتم که چه اتفاقی افتاده است و آنها را از هم جدا کردم. نمی‌دانم این اخبار از کجا درز کرده و این اتفاق خیلی زشت است. مطمئناً باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است و باید این اتفاقات را درک کرد.

انتهای پیام/

اظهارات پژمان منتظری درباره شرایط استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار