اظهارات سرپرست باشگاه استقلال درباره اتفاقات اخیر این تیم

عبداللهی سرپرست باشگاه استقلال درباره اتفاقات اخیر این تیم اظهاراتی را بیان کرد.

نصرالله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه مطرح شده اگر شفر با دریافت 600 هزار دلار حاضر به عقد قرارداد با آبی ها نشود استقلالی ها سراغ مربی خارجی دیگری می روند گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی درست نیست و این مسئله صحت ندارد. نمی دانم چرا برخی دوست دارند در زمانی که تیم استقلال حال و هوای خوبی دارد برای این تیم حاشیه درست کنند.روند مذاکرات با شفر به خوبی پیش می رود و مشکلی برای عقد قرارداد هم وجود ندارد.

او در مورد ناراحتی شجاعیان پس از تعویض در بازی مقابل مشکی پوشان بیان کرد: هر بازیکنی در فوتبال پس از تعویض ناراحت می شود اما این دلیل نمی شود که بگویند شجاعیان ناراحت شده است.

عبدالهی درباره داد و بی داد شفر در بین 2 نیمه و اختلاف با چشمی بیان کرد: در ابتدا باید بگویم هر مربی ای در بین 2 نیمه هنگامی که تیمش گل نمی زند با صدای بلند نکات لازم را به بازیکنانش گوشزد می کند، بنابراین موضوع عجیبی نیست به آن می پردازند.درباره روزبه چشمی هم تنها شفر در بین 2 نیمه نکاتی را به او گفت و مشکلی خاصی هم وجود ندارد.همه مربیان وقتی تیمشان در نیمه اول موقعیت خوبی نداشته باشد داد می زنند و محبت آمیز صحبت نمی کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت تیم استقلال افزود: اوضاع و احوال تیم خوب است و بازیکنان مصدوم نیز پس از بررسی های پزشکی به تیم اضافه می شوند.

عبداللهی در پایان در مورد اینکه مطرح شده تیام در پایان فصل از استقلال جدا می شود ببیان کرد: این موضوع صحت ندارد و تیام در استقلال ماندنی است .حتی دیگر بازیکنان استقلال نیز برای فصل بعد در تیم حضور دارند و در نهایت شفر تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/

عبداللهی جدایی تیام از استقلال را تکذیب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار