معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره وضعیت مصدومان این تیم توضیحاتی را بیان کرد .

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امین نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال درباره وضعیت مصدومان این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

1.مهدی قائدی به عنوان قدیمی ترین مصدومی است که تحت جراحی کبد قرار گرفته بود و او این روز ها در کلینیک مشغول انجام تمرینات قدرتی و تعادلی کنترل شده خواهد بود .در صورت نبود بروز اتفاق غیر منتظره این بازیکن از ماه اردیبهشت می تواند به تمرینات باز گردد .

2.پادوانی دیگر مصدوم ما که در بیمارستان بستری است و تحت مراقبت خاص پزشکی بوده و نیاز به توانبخشی طولانی جهت برگشت کامل حس و حرکت دارد.

3.مجید حسینی دچار یک نوع آسیب دیدگی نادر شده که در جهان فوتبال کمتر کسی به آن مبتل شده و آن کشیدگی عضله و نیام کف پایی بوده و روند درمانی به خوبی در حال انجام است اما در حال حاضر او باید از انجام تمرینات سنگین دوری کند .

4.محسن کریمی نیز فصل را از دست داده و به علت پارگی رباط صلیبی پای چپ،بعد از عمل جراحی و چند روز استراحت مطلق در حال فیزیوتراپی است .

5.تیام که از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی حاد شده بود پس از مداوا در کلینیک از فردا به تیم اضافه می شود .

6.فرشید باقری هم که از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده تحت درمان قرار گرفته که سعی ما بر این است که او به بازی الهلال برسد .

7.وریا غفوری نیز از ناحیه مچ پا دچار مشکل است که با شدت تمام مشغول درمان او هستیم .هر چند که چند بازیکن نیز دارای آسیب دیدگی جزیی بودند که درمان شدند و به تمرینات برگشته اند .

انتهای پیام/

اظهارات نوروزی درباره وضعیت مصدومان استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار