کارشناس مسؤول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: برای امروز و فردا بارش‌ها به صورت رگبار بهاری با احتمال رعد و برق در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می شود.

ابراهیم هنرمند به  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در باره بارش‌های روز گذشته در استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه شده تا صبح امروز میزان بارش‌ها در 24 ساعت گذشته در اصفهان 0.1، اردستان 5.2، چادگان 0.1، خور و بیابانک 3.3، دهق 2.9، زرین‌شهر 0.1، سمیرم 1.5، شهرضا 0.7، علویجه 4.1، فرودگاه 0.6، کاشان 1.4 ، کبوترآباد 0.4 ، گلپایگان 6.7، مبارکه 0.6، مورچه‌خورت 10.2، میمه 16.1، نایین 4.8، نجف‌آباد 5.4 و نطنز 14 میلی‌متر بوده است.

وی افزود: برای امروز باز هم بارش‌ها را به صورت رگبار بهاری با احتمال رعد و برق در اکثر مناطق پیش‌بینی کرده‌ایم، البته اوج بارش‌ها رد شده و این‌ها بارش‌هایی است که به صورت پراکنده و به صورت رگباری اتفاق می‌افتد.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در اکثر شهرستان‌ها هم این انتظار را داریم به ویژه در مناطق شرقی و شمال شرقی از جمله نطنز، اردستان، خور و بیابانک و نیمه شمالی استان این بارندگی‌ها می‌تواند پررنگ‌تر باشد چون سامانه در حال خروج از سمت شرق است. 

وی ادامه داد: برای فردا هم شرایط افزایش ابر را داریم ولی بارش‌ها برای فردا در کل استان کم‌رنگ‌تر است اما باز هم بارش‌های پراکنده و خفیف را دور از انتظار نمی‌بینیم.

هنرمند در پایان گفت: شهر اصفهان هم امروز احتمال رگبار پراکنده را برای عصر امروز و شب دارد و فردا بیشتر افزایش ابر و بارش خیلی خفیف ممکن است داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.