مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان با بررسی نقشه‌های هواشناسی از هوایی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد در اصفهان خبر داده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ازسوی مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان، هوای شهر اصفهان در روز چهارشنبه۱۵ فروردین‌ماه کمی ابری و گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش، در روز چهارشنبه وضعیت جوی در شهرستان‌های نجف آباد، کاشان، اردستان، نطنز، مبارکه، ورزنه، شهرضا، نایین، میمه، خوروبیابانک کمی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است، هم‌چنین وضعیت آب و هوایی شهرستان‌های سمیرم، داران، فریدونشهر، خوانسار، میمه، گلپایگان و چادگان نیز کمی ابری و گاهی با افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده در اواخر وقت همراه است.

براساس گزارش مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان، در روز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه، دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۲۸ و در خنک ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهدرسید؛ هم‌چنین خوروبیابانک با ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و میمه، فریدون شهر و نطنز با صفر درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان خواهندبود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.