کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد:بر اساس نقشه‌های هواشناسی، گذر امواج ناپایدار از روی استان وزش باد نسبتاً شدید همراه با گرد و خاک محلی در اکثر نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

میترا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: از امروز تا شنبه، یک سامانه ناپایدار در منطقه فعال است و بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همراه با گذر امواج ناپایدار از روی استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گرد و خاک محلی و کاهش دید افقی به علت گرد و غبار در اکثر نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در برخی مناطق به دلیل شدت باد وقوع طوفان محلی هم انتظار می‌رود، بیشترین شدت وزرش باد در روز جمعه خواهد بود و برای مناطق غرب و شمال غرب و برخی مناطق شمالی در روز جمعه احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: وزش باد در این سامانه نسبتاً شدید خواهد بود بنابراین اطلاعیه‌های لازم صادر شده، دمای اصفهان تا فردا روند افزایش خواهد داشت اما از روز شنبه افت محسوس دما بین 4 تا 6 درجه را خواهیم داشت.

سیدان یادآور شد: بیشینه دمای اصفهان امروز به 28 درجه رسید و کمینه دما فردا صبح 14 است، گرم‌ترین شهر استان چوپانان با دمای 36 درجه و خنک‌ترین شهر استان بویین‌میاندشت با دمای 6 درجه است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.