مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: حضور و اسکان مسافران نوروزی در مدارس گناوه بی‌نظیر بود.

مدارس گناوه مسافران نوروزی را به بهترین نحو اسکان دادندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی صبح یکشنبه در نشست با مدیران مدارس مقطع ابتدایی گناوه گفت: از زحمات همه مدیران در ایام نوروز و هدایت و کنترل یک بحران جمعیتی در شهر گناوه که در سطح کشور بی‌نظیر است سپاسگزار هستیم.

وی افزود: شاید برای بعضی افراد حضور خیل عظیم جمعیت و گردشگر در ایام نوروز در شهرستان گناوه قابل باور نباشد، ولی همه دیدند که اتاق‌های مدارس ما ساعت ۱۰ صبح و همچنین ساحل گناوه تکمیل ظرفیت بود و با همکاری شما و دیگر همکاران در مدارس توانستیم به بهترین شیوه ممکن از همکاران فرهنگی از سراسر کشور پذیرایی کنیم.

احمدی اظهار داشت: زمان زیادی تا پایان سال تحصیلی باقی نمانده است و در صورت نیاز کلاس‌های تقویتی برای جبران تعطیلات برگزار شود و دانش آموزان باید تا آخرین روز در مدارس حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: به مناسبت هفته معلم مراسمی در خور شان و منزلت معلم برگزار شود و ما نیز در برگزاری این مراسم و تکریم مقام معلم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: طبق قانون دانش‌آموزان باید به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت خود برای ثبت نام مراجعه کنند البته این در مورد مدارس عادی صدق می‌کند و مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شرایط خاص خود را دارا هستند.

وی یادآور شد: در تقسیم‌بندی نیرو‌ها اولویت اول کلاس‌های درس است و باید تکمیل نیرو در مدارس در کلاس‌ها انجام پذیرد.

احمدی گفت: تعمیرات ضروری در مدارس اعلام شود و همچنین تعویض یا تعمیر دستگاه‌های خنک کننده در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/م

حضور و اسکان مسافران نوروزی در مدارس گناوه بی‌نظیر بود

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.