سفر‌های نوروزی درحالی که در بیشتر نقاط کشور به پایان رسیده، اما در بندرگناوه این روند تداوم دارد و همچنان پذیرای ورود گردشگران و مسافران نوروزی است.

حضور گردشگران نوروزی در گناوه تداوم داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حضور جمعیت زیادی از هموطنان اقصی نقاط کشور در تعطیلات نوروز امسال در بندرگناوه بنا به اذعان مسئولان استان بوشهر در بین شهرستان‌ها بیش از سال‌های قبل بوده و پس از تعطیلات نیز این بندر درحال پذیرایی از آنان است.

ساحل و بازار تجاری گناوه از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان است که همه ساله تعداد زیادی از هموطنان این منطقه را انتخاب و سفر می‌کنند.

مسئولان ستاد خدمات سفر این شهرستان که از ابتدای تعطیلات نوروز با همه توان، امکانات لازم را برای رفاه و آسایش هموطنان فراهم کردند بدلیل تداوم حضور آنان همچنان مشغول به خدمت رسانی هستند.

شهردار گناوه گفت: باتوجه به تداوم حضور چشمگیر مسافران و گردشگران نوروزی در این بندر، به منظور رفاه و آسایش آنان در نشستی با حضور بخش‌های مختلف ستاد خدمات سفر‌های نوروزی این شهرستان مقررشد ارایه خدمات تا ۱۷ فروردین ادامه یابد.

ماشاالله احمدی افزود: در این ارتباط تمامی کارکنان شهرداری که از ۲۵ اسفند پارسال تا پایان تعطیلات نوروز مشغول خدمت رسانی به هموطنان بودند در مدت تعیین شده به کار خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: بدلیل وضعیت مناسب آب وهوایی و شرایط خوب جوی نسبت به سال‌های قبل، حضور و ماندگاری گردشگران و مسافران نوروزی در این بندر در مقایسه با سال‌های گذشته بیشتر بوده است.

شهردار گناوه بیان کرد: با توجه به حجم بالای جمعیت در تعطیلات نوروز، مشکلات و کمبود‌هایی نیز وجود داشت که امیدواریم با عنایت همه مسئولان در سال‌های آینده برطرف شود، اما در نظرسنجی‌های به عمل آمده از میهمانان نوروزی بیشتر آنان از خدمات ارایه شده ابراز رضایت کردند.

وی گفت: در نوروز امسال با همدلی و همراهی همه مسئولان بویژه کارکنان شهرداری خدمات مناسبی به میهمانان نوروزی ارایه شد.

انتهای پیام/م

بندرگناوه همچنان پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی است

برچسب ها: نوروز ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.