شهردار بندر گناوه گفت: با توجه به ادامه حضور مسافران و گردشگران نوروزی در بندر گناوه ارائه خدمات ویژه این ایام تا پایان روز ۱۷ فروردین ادامه خواهد یافت.

ارائه خدمات ویژه نوروز تا 17 فروردین ادامه خواهد یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ماشاالله احمدی اظهار داشت: با توجه به حضور چشمگیر مسافران و گردشگران نوروزی در بندر گناوه و جهت رفاه حال آن‌ها در جلسه‌ای که با حضور بخش‌های مختلف ستاد خدمات سفر‌های نوروزی شهرستان گناوه گرفته شد، ارائه خدمات ویژه این ایام تا پایان ۱۷ فروردین ادامه خواهد یافت.

وی افزود: بدین منظور تمام پرسنل شهرداری که از ۲۵ اسفند ۹۶ تاکنون به خدمت‌رسانی به هم‌وطنان مشغول هستند تا پایان ۱۷ فروردین ۹۷ به کار خود ادامه خواهند داد.

شهردار بندر گناوه تصریح کرد: با توجه به مساعدبودن شرایط جوی نسبت به سال‌های قبل، امسال میزان حضور و ماندگاری گردشگران و مهمانان در گناوه نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده و شاهد ماندگاری آن‌ها در این شهر بودیم.

احمدی بیان کرد: همه پرسنل و کارکنان شهرداری گناوه به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات به هم‌وطنان به صورت ویژه در این ایام پرداختند که در نظرسنجی‌های به عمل آمده اکثر مسافران و مهمانان از خدمات ارائه شده اظهار رضایت کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم بالای جمعیت در این ایام و محدودیت امکانات به طور حتم مشکلات و کمبود‌هایی نیز وجود داشته است که امیدواریم با همدلی و همراهی همه مسئولان در سال‌های آینده برطرف شود.

وی با تقدیر از همدلی و همراهی مسئولان و به ویژه پرسنل شهرداری بندر گناوه، گفت: در ایام نوروز هم‌دلی و همراهی همه مسئولان به ویژه پرسنل شهرداری باعث ارائه خدمات رضایت‌بخشی به مهمانان نوروزی شد که امیدواریم این هم‌دلی و همراهی در همه زمینه‌ها حفظ و تداوم یابد.

انتهای پیام/م

تا پایان روز 17 فروردین خدمات ویژه نوروز ارائه می شود

برچسب ها: نوروز ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.