مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۱۵۸ هزار مسافر در مدارس و مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان بوشهر پذیرش شدند و اسکان یافتند.

اسکان نوروزی ۱۵۸ هزار نفر از فرهنگیان در مدارس استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ناصر کرمی با اشاره به فراهم کردن امکانات لازم رفاهی برای اسکان گردشگران در مدارس استان بوشهر اظهار داشت: گردشگران نوروزی در استان بوشهر در ۲ هزار و ۸۹۳ کلاس درس و ۳۸۵ آموزشگاه اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵۸ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند خاطر نشان کرد: از این تعداد جمعیت اسکان یافته ۱۴۶ هزا نفر فرهنگی در قالب ۴۰ هزار و ۵۴۳ خانوار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اسکان فرهنگیان در مدارس استان به میزان ۳۹۴ هزار و ۸۳۸ نفر روز خبر داد و افزود:بر اساس این گزارش، شهرستان‌های گناوه، بوشهر، دیلم، کنگان، عسلویه و منطقه دلوار به ترتیب پذیرای بیشترین مسافران نوروزی در مراکز اسکان بوده‌اند.

کرمی، با بیان اینکه گناوه با پذیرش ۴۹ هزار مسافر بیشترین سهم مسافر ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان دارد گفت: شهرستان‌های ساحلی استان بیشترین آمار پذیرش در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان را داشته‌اند که گناوه بیشترین سهم را دراین میان داشته است.

وی افزود: در این مدت شهر بوشهر میزبان بیشترین مسافر در ستاد‌های اسکان با پذیرش ۴۴ هزار و ۷۸ نفر در قالب ۱۲ هزار و ۲۴۴ خانوار بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دیلم در مرتبه سوم پذیرش مسافر در ستاد‌های اسکان فرهنگیان در سطح استان بوده است خاطر نشان کرد: شهرستان دیلم با ۲۱ هزار و ۷۴۷ نفر در قالب ۶ هزار و ۴۱ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان خود پذیرش کرده است.

کرمی بیان کرد: شهرستان کنگان نسبت به سال قبل پیشی گرفته است و بعد از دیلم و قبل از عسلویه در مرتبه چهارم قرار گرفته و آمار خود را به ۱۰ هزار ۶۲۵ نفر در قالب ۳ هزار و ۴۲۴ خانوار رسانده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان عسلویه ۷ هزار و ۶۷۳ نفر در قالب ۲ هزار ۱۳۲ خانوار پذیرش داشته است تصریح کرد: منطقه دلوار نیز با رشد دو پله‌ای در مرتبه ششم بیشترین میزبانی قرار دارد و با پذیرش ۷ هزار و ۲۰۵ نفر در قالب ۲ هزار و ۲ خانوار سهم خوبی در پذیرش مسافر داشته است.

انتهای پیام/ م

اسکان ۱۵۸ هزار مسافر در مدارس

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.