عزت دوری که پیش از این خبر مرگ او منتشر شده بود، پیامی به مناسبت هفتاد و یکمین سال تاسیس حزب منحله بعث صادر کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، عزت ابراهیم دوری -معاون دیکتاتور عراق- که پیش از این خبر مرگ وی منتشر شده بود، در پیامی به مناسبت هفتاد و یکمین سال تاسیس حزب منحله بعث از مردم این کشور خواست پرچم ملی عراق را در کنار پرچم حزب بعث و در برابر «اشغالگران» به اهتزاز در آورند.

او در جدیدترین ویدیوی خود از مردم کشورش خواست ایرانیان را از کشورشان «اخراج» کنند و همچنین از همراهی خود با عربستان خبر داد.

 در بخشی از این پیام ویدیویی گفت: «امروز برای ما یادآور روزی عزیز و بزرگ است، یعنی هفتاد و یکمین سالروز تولد حزب بعث سوسیالیست عربی، حزب امت و حزب پیام‌های جاوادانه»

این در حالی است که در در ۱۷ آوریل ۲۰۱۵، مصادف با ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ دولت عراق رسماً اعلام کرده که عزت ابراهیم دوری در یک کمین نیرو‌های ارتش در منطقه «حمرین» کشته شده است.

انتهای پیام/

پیام جدید معاون معدوم صدام العربیه

برچسب ها: عراق ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۰۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
فتنه گران بین المللی در رأس شان آمریکا برای ادامة فتنه گری های خود هزاران حیله بکار می گیرد ، انتشار یک پیام بنام مزدوری مثل عزت دوری که کاری ندارد ، سالهاست از رجوی ملعون تصویر و صوت جدید وجود ندارد اما همچنان بنام او سازمان تروریستی منافقین را مدیریت می کنند . آمریکا برای تحقق اهداف شیطانی خود حتی دست به ایجاد تشکل های به ظاهر ضد آمریکایی می زند مثل داعش و طالبان و بوکوحرام وووو که بتوانند از پتانسیل ضد آمریکایی موجود در جهان اسلام در جهت اهداف خود و علیه مسلمانان استفاده کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
مگه از جنازه آزمایش دی ان ای نگرفته بودن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
مگه از جنازه آزمایش دی ان ای نگرفته بودن ؟
آخرین اخبار