وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در تظاهرات روز پنجشنبه فلسطینی‌ها در اطراف خطوط تماس مرزی نوارغزه با فلسطین اشغالی دستکم دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در تظاهرات روز پنجشنبه فلسطینی ها در اطراف خطوط تماس مرزی نوارغزه با فلسطین اشغالی دستکم دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و 14 تن دیگر زخمی شدند.

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوارغزه اعلام کرد نظامیان صهیونیست روز پنجشنبه نیز به طرف تظاهرات فلسطینی ها در اطراف مرزهای نوار غزه با فلسطینی اشغالی تیراندازی کردند که یک جوان به نام نبیل مروان الخضری 23 ساله نزدیک مرزهای شرقی نوار غزه به شهادت رسید. یک فلسطینی 34 ساله دیگر به نام حمدان الکاشف که در تظاهرات روز جمعه گذشته در حمله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده روز پنجشنبه جان باخت.

از روز جمعه گذشته که تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها در اطراف مرزهای نوار غزه با فلسطین اشغالی آغاز شده است، دست کم 21 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و نزدیک به 1500 تن دیگر زخمی شدند. تظاهرات فلسطینی ها به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد روز زمین و در چارچوب شرکت در راهپیمایی های موسوم به بازگشت بزرگ روز پنجشنبه و برای هفتمین روز متوالی در اطراف مرزهای نوار غزه با فلسطین اشغالی برگزار شد.

انتهای پیام/

حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان فلسطینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار