معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام از اعزام به خدمت مشمولان مقاطع فوق دیپلم-دیپلم-زیر دیپلم در فروردین ۹۷ خبر داد.

اعزام به خدمت مشمولان درفروردین ۹۷

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; امیررضا حیدری معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام اعلام کرد: تمام مشمولان غایب و غیر غایب شامل مقاطع فوق دیپلم، دیپلم، زیر دیپلم به تاریخ اعزام ۱۹ فروردین ۹۷ که آدرس محل سکونت آنان در دفترچه آماده به خدمت و برگ محل مراجعه استان ایلام و شهرستان‌های تابعه استان بوده، باید راس ساعت ۷ صبح یکشنبه مورخه ۱۹ فروردین۹۷ به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در بلوار شهید بهشتی ، خیابان شهروند مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی تاکید کرد: افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

حیدری با اشاره به اینکه  حضور نیافتن بموقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود،اظهار کرد : مشمولان باید برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و... را هنگام مراجعه و اعزام به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ه

اعزام به خدمت مشمولان خدمت دوره ضرورت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.