مدیر بهزیستی آران و بیدگل گفت: کمک های مردمی سال گذشته در قالب های مختلف به مجموعه بهزیستی 20 درصد نسبت به سال 1395 افزایش یافت.

حیدر ایمانیان درگفتگوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رقم کمک های مردمی در بخش دولتی و غیردولتی در سال گذشته به بهزیستی آران و بیدگل را 10 میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام کرد که برای توانمندسازی جامعه هدف و ارتقای خدمت رسانی به مددجویان زیر پوشش در این شهرستان به کار خواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: یک میلیارد و 600 میلیون ریال سال گذشته در بخش دولتی کمک جمع آوری شد که 450 میلیون ریال آن کمک های نقدی، یک میلیارد ریال غیرنقدی و 150 میلیون ریال از این کمک ها خدماتی بود.

مدیر بهزیستی آران و بیدگل افزود: 9 میلیارد ریال کمک های مردم و نیکوکاران نیز در بخش غیردولتی و هیات امنایی جذب شد که 6 میلیارد و 250 میلیون ریال نقدی، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال غیرنقدی و 200 میلیون ریال کمک خدماتی بودکه این کمک ها در راستای نیازهای مددجویان زیر پوشش از جمله در زمینه های درمان، مسکن، جهیزیه، سبد کالا و خرید وسائل هزینه و پرداخت می شود.

ایمانیان با اشاره به اینکه 2 هزار و 100 نفر در حوزه توانبخشی و 180 نفر در حوزه اجتماعی زیر پوشش بهزیستی آران و بیدگل قرار دارند، خاطر نشان کرد: برنامه های حمایتی تنها با اعتبارهای دولت تحقق پیدا نمی کند و نیازمند مشارکت های مردمی به عنوان سرمایه های اجتماعی در این شهرستان هستیم.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.