سخنگوی وزارت اقتصاد و انرژی آلمان از سیاست‌های تجاری آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بئته بارون -- سخنگوی وزارت اقتصاد و انرژی آلمان -- امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در برلین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبعا ما اخبار و اقدامات آمریکا و چین را دنبال می کنیم؛ اما ارزیابی در موردشان نداریم. تحولات به وجود آمده نشان می دهند که در این زمان، اقدام از همه مهمتر برای ما آن است که از فرصت ایجاد شده برای گفتگوی میان اتحادیه اروپا و آمریکا استفاده کنیم و این آن چیزی است که ما تا یکم ماه مه می توانیم به آن بپردازیم تا به این شیوه، در نهایت از بروز یک مناقشه جلوگیری کرده باشیم.

وزیر اقتصاد آلمان طی هفته های گذشته آشکارا اعلام کرد: دیگر کسی از سیاستهای حمایت گرایانه و ایجاد موانع تجاری استفاده نمی کند بلکه هدف همگان باید برخورداری از تجارت جهانی منصفانه و آزاد باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در خصوص (افزایش تعرفه های) فولاد (و آلومینیوم از سوی دولت آمریکا) لازم به تاکید است که ما در این زمینه یک هم اندیشی جهانی در خصوص ظرفیتهای مازاد فولاد داریم. این هم اندیشی در جریان ریاست سال گذشته آلمان بر گروه بیست شکل گرفت. وجود این هم اندیشی های بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آلمان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
معلوم شد اين آمريكای خائن تو اين صد سال كه به همه كشوراي دنيا ميگفت من هستم و فقط ميخواست از شر شوروي راحت بشه .مرگ بر امریکا
آخرین اخبار