دروازه بان تیم استقلال خوزستان گفت: شرایط سختی در استقلال خوزستان دارم، ۲۰ روز دیگر لیگ به پایان می‌رسد و سپس از این تیم جدا می‌شوم.

وحید شیخ ویسی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز بیان کرد: گسترش فولاد تیم خوبی است و با هدایت فیروز کریمی در لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای داشته و انسجام تیمی قابل قبولی دارد.

او افزود: صد درصد بازی سختی با گسترش داریم اما در خانه و در ورزشگاه غدیر مقابل این تیم بازی می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا 3 امتیاز را کسب کنیم و در لیگ برتر ماندنی شویم. بازیکنان زیادی برای این بازی نداریم اما مشکلات وجود دارد و مطمئن باشید در لیگ برتر خواهیم ماند. وضعیت مان در جدول لیگ برتر خوب است  و فکر می کنم در لیگ می مانیم.

شیخ ویسی ادامه داد: مشکلات مالی همیشه وجود دارد و دیگر برای ما فرقی نمی کند. 20 روز به پایان لیگ برتر باقیمانده است و پس از آن از استقلال خوزستان جدا می شوم.

دروازه بان استقلال خوزستان در خصوص شرایط فنی تیم گسترش اظهار کرد: تیم گسترش فولاد شرایط فنی خوبی دارد و بازی سختی خواهیم داشت. هنوز پیشنهادی از تیمی ندارم و تمدید قرارداد هم با استقلال خوزستان نمی کنم.

گفتنی است، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز، روز جمعه و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات شیخ ویسی درباره دیدار تیم های استقلال خوزستان و گسترش فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار