دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می روند.

////////به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 18:30 در چارچوب رقابت های لیگ برتر در هفته بیست و چهارم به مصاف استقلال خوزستان می رود که حاشیه های این بازی به شرح زیر است:

درحالیکه حدود 150 دقیقه تا آغاز دیدار تیم های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان باقیمانده، حدود 20 نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و منتظر برگزاری بازی هستند.

درب ورزشگاه آزادی از ساعتی پیش بازشده است و هواداران با خرید بلیت می توانند وارد استادیوم شوند.

امیرهوشنگ سعادتی ، مدیر برنامه فوتبال کشورمان به همراه یکی از مربیان باشگاه دیناموزاگراب کرواسی در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور دارند و قرار است بازی صادق محرمی و محمد انصاری را تماشا کنند.

البته در دیدار با استقلال خوزستان صادق محرمی در ترکیب حضور ندارد و محمد انصاری در ترکیب اصلی سرخ پوشان است.
 
روی قسمتی از پیست دو و میدانی و چمن پلاستیک کشیده شده است تا زمین آماده بازی باشد.

همچنین کارگران حاضر در طبقه دوم ورزشگاه آزادی درحال کار کردن هستند و قرار است از یک یا دو روز دیگر کار صندلی گذاری را انجام دهند تا آن قسمت ورزشگاه آماده دربی 86 شود.

در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی و درحالیکه قرار است تا 2 ساعت دیگر دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان آغاز شود، بازی استقلال مقابل فولاد به صورت مستقیم پخش می شود.

ساعت 16:30 پلاستیک های روی چمن ورزشگاه آزادی جمع شد تا تمامی امکانات برای برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان آماده باشد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعت 16:51 وارد ورزشگاه آزادی شدند و در ابتدا برانکو ایوانکوویچ و کادرفنی سرخ پوشان وارد چمن شدند تا از وضعیت آن با خبر شوند.

در همین حال هواداران پرسپولیس به شدت سرمربی تیم شان را تشویق کردند.

کاروان استقلال خوزستان هم دقایقی پیش وارد ورزشگاه آزادی شد و اکنون 2 تیم در رختکن هستند تا صحبت های سرمربی به اتمام برسد و برای گرم کردن وارد زمین شوند.

در کاروان آبی پوشان خوزستانی که به ورزشگاه آزادی تهران آمدند، بهمن روشنایی سرپرست این تیم حضور ندارد و تمامی کارها برعهده ویسی سرمربی تیم و مدیر رسانه ای باشگاه استقلالی ها است.

از ساعت 17:31 دروازه بان های 2 تیم ( شیخ ویسی و رادو شوویچ ) به زمین آمدند و شروع به گرم کردن کردند.

در حالیکه کمتر از یک ساعت تا آغاز بازی زمان مانده است، حدود پنج هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قرار دارند.

11 بازیکن پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند و این درحالیست که نور ورزشگاه آزادی کم است و بازیکنان در تاریکی تمرین می کنند.

استقلالی های خوزستان در ساعت 17:42 وارد زمین شدند.

در زمان گرم کردن استقلالی ها، عبدالله ویسی سرمربی این تیم به زمین نیامد.

پرسپولیسی ها به شدت بازیکنان خودشان را تشویق می کنند.
 
انتهای پیام/
 

غیبت ویسی در زمان تمرین آبی های خوزستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار